Γενικά

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Βεβαιώνεται ότι μαθητική ομάδα και εκπαιδευτικοί του Γυμνασίου Σαραβαλίου έλαβαν μέρος στο 2ο Μαθητικό Φεστιβάλ: «Ενεργός και Αλληλέγγυος Μαθητής Πολίτης» με κεντρική θεματική: «Ενεργός Πολιτειότητα και Ψυχική Ανθεκτικότητα».

Το Φεστιβάλ διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας: την Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας της Δ.Δ.Ε. Αχαΐας και τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης Κοινωνικών Επιστημών & Επόπτρια Ποιότητας Εκπαίδευσης Δ.Δ.Ε. Πρέβεζας και υλοποιήθηκε στις 5, 6, 7 Μαΐου 2026 στην Πάτρα, στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.

rty